søndag 7. august 2011

om meg ♥ del 2

Hallo bloggen!♥

  • Jeg har aldri brekt noe
  • jeg har aldri hatt hull i tennene
  • jeg begynner på ungdoms skolen
  • jeg elsker Twilight  bøkene
  • jeg hater edderkopper
  • jeg elsker gutter som skater ( eller andre kule ting )
  • pappa er proff skater og blir sponsa
  • jeg er veldig kreativ og elsker og lage alt selv
  • jeg skal få bankkort
  • jeg elsker skrekk filmer
  • jeg har mista mobilen min
  • jeg elsker å lese og kan sitte våken og lese leeeeeenge
  • jeg har min egen symaskin og elsker å sy
  • jeg har mange gode venner men de fleste bor LANGT unna 

 Vi prækas ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D