søndag 7. august 2011

dag 3 ♥

Hallo bloggen!♥
Min favoritt film :D
ææ jeg har VELDIG mange favoritt filmer så det er vanskelig å skrive om lizzm lista mi er jo selvfølgelig stappa av alle Harry Potter filmene og alle Twilight filmene men uten de må det nok bli........


ehh, liker Karate kid ganske godt pga Jaden Smith er med ♥ ♥ men den er litt kjedelig ogsåå..... ♥ det er veldig vanskelig ..... liker også The ring :D ( sorry for ingen bilder men nettet er litt klikka :D )

Jeg får nesten lage innlegg om det en annen gang jeg  ☺♥


Vi prækas ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D