tirsdag 10. juli 2012

Ny blogg og slikt

Hei, lenge siden sist ^^ Koselig å se at selvom det er et helt år siden jeg har blogga er det et parr innom jevnelig. Jeg blogger på en annen blogg nå, Link her ♥ Har blogget på den ganske lenge, men hadde en pause og har begynt på den nå igjen c: Det hadde vært koselig hvis du hadde gått innom den og kommetert ♥ Kanskje jeg får noen nye faste lesere? Gi meg gjerne tips om hvordan jeg kan forbedre blogginga mi osv..
Takk på forhånd og hadebra, prekas på den nye bloggen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D