onsdag 10. august 2011

om meg ♥ del 5

Hallo bloggen!♥

  • jeg elsker jordan janson ♥
  • jeg har sett alle Harry Potter filmene mange ganger ( den som går på kino nå , 1 gang )
  • jeg begynte å gråte da jeg så harry potter greia del 2 på kino dagen etter premieren 
  • jeg synes det er gøy  skrive fortellinger
  • jeg er ikke populær
  • jeg var med på '' løp for biff og løk'' reklamen til grandiosa som statist
  • jeg har vært hår modell for adam og eva
  • jeg har gått på kor i ca. 6 år ellerno
  • jeg har hatt  MANGE  blogger 
  • jeg har gått på cheerleading  i ca. 1 år elleno
  • jeg har gått på teater skolen til skedsmo amatør teater

 Vi prækas ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D