tirsdag 9. august 2011

om meg ♥ del 4

Hallo bloggen!♥

  • jeg digger å se på( lese) Mia ( nrk super serie)
  • jeg har Julia skoledagbok i år og er veldig fornøyd med den
  • jeg digger kaffe
  • jeg skater( er ikke flink da :P )
  • onkelen min er like gammel som meg
  • jeg liker norsk på skolen
  • jeg liker også engelsk ( bittelitt )
  • jeg liker også matte ( utrolig men sant bitte bitte litt )
  • jeg har veldig dårlig kondis
  • mange sier at jeg ikke er smart og er veldig blond men de som kjenner med veldig godt vet at jeg KAN være veldig smart hvis jeg bare konsentrerer meg og fokuserer på det jeg driver med !
  • jeg har en egen utstillingsdokke 

 Vi prækas ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D