mandag 8. august 2011

om meg ♥ del 3

Hallo bloggen!♥
dagens litt om meg ♥ !
  • jeg elsker å få post( brev, pakker osv)
  • jeg kan bli hyper av ingenting
  • jeg blir fortere kvalm en før
  • jeg blir fort brun, men aldri brun nokk
  • mamma er klassekontakt 2 år på rad :P 
  • jeg begynner i 8B
  • 8B blir veldig nerde klasse, egentlig
  • jeg har skilte foreldre
  • mamma gifta seg i starten av sommeren med en halvt spansk mann
  • jeg liker å tegne
  • jeg var på audition for Valborg i Olsenbanden i fjor, men kom ikke med
  • jeg skal være med på reisen til julestjernen i år

 Vi prækas ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D