torsdag 4. august 2011

Litt om meg :D ( del 1 )

  • Jeg heter Live (som dere vet)
  • Jeg er 13 år 
  • Jeg er kvart amerikansk ( eller no :P )
  • Jeg har en katt som  heter Engel og hun har to kattunger
  • Jeg har også to rotter: Pippi og Pink
  • Jeg elsker å synge 
  • Jeg elsker dyr
  • Jeg har en bestevenn som er verdens beste 
  • Jeg ser veldig lite på tv
  • Jeg digger Johnny Depp, Daniel Radcliffe, Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner og Emma watson og mange flere 
  • Jeg er STOOOOOOR Harry Potter fan og STOOOR Twilight fan ( har faktisk en hel vegg med twilight bilder :D hakke laga hp vegg enda da :L )


Fotograf//Alexandra//Bestevennen min :P <3
Vi Prækas !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D