mandag 18. juli 2011

sommerferie ;* og folk jeg savner :(

heej;* nå er det sommerferie og jeg begyner snart på ungdomskolen <3 i morra eller i overimorra skal jeg på hytta til alexandra den ligger på fevik gleder meg syyykt <3 <3 <3 men så skal jeg skrive litt om en eller nei to personer jeg savner syyyykt <3 ;*

Jeg savner Silje fordi hun er en av mine aller beste venner og jeg har ikke møtte henne på en evighet <3 :O

Jeg savner også Hanna fordi hun er en av de morsomste beste vennene jeg har man har ikke et eneste kjedelig minutt med hanna... ihvertfall ikke hvis onkelen din (som er like gammel som deg) har besøk av bestekompisen sin og di sitter og gamer minecraft og snakker ''britisk'' hahahahaa det glemmer jeg aldri !!!! <3 <3 <3

hva skal du i sommer ?
blogges da <3

1 kommentar:

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?
jeg svarer på alle kommentarer , ikke på reklame !
du kan reklamere for bloggen din men da vil jeg ha en ordentlig kommentar ved siden av :D